KURS: ZARZĄDZANIE WIDOCZNOŚCIĄ MARKI

Cena

1100 zł/os

Czas trwania:

7 h

Tryb nauczania:

Stacjonarny

Najbliższy termin:

zapytaj o wolny termin

Jak klienci mają znaleźć Twoją firmę, jeśli jej nie widać? Naucz się świadomie zarządzać obecnością marki na rynku w tym internetowym. Zadbaj o spójność, bezpieczeństwo, widoczność w Google i skuteczność komunikacji online. Kontroluj działania marketingowe innych. Poznaj znaczenie wyrażeń marketingowych takich jak likbuilding, SEO, pozycjonowanie, customer journey, UX/UI, i wielu innych.

Cel kursu:

Celem kursu „Zarządzanie widocznością marki” jest podniesienie świadomości właścicieli firm w zakresie kierunkowania i kontrolowania działań marketingowych. Uczestnicy nauczą się, jak zarządzać swoją marką w środowisku cyfrowym, jak chronić treści i dane, a także jak mierzyć efektywność podejmowanych działań.

Dla kogo jest przeznaczony:

  • Dla właścicieli małych i średnich firm

  • Dla osób odpowiedzialnych za marketing i komunikację marki

  • Dla przedsiębiorców chcących zrozumieć mechanizmy widoczności w internecie

  • Dla wszystkich, którzy chcą zadbać o profesjonalny i bezpieczny wizerunek swojej firmy

Program

I CZĘŚĆ: ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  • Ochrona danych osobowych

  • Odpowiedzialność za treści

  • Zasady promocji i konkursów z praktyki

  • Test sprawdzający

  • Przerwa na kawę (15 min)

  • Aspekty wizualne stron w UX/UI, psychologia kolorów

  • Elementy obowiązkowe

  • WCAG – dostępność cyfrowa

  • Dobre praktyki

  • Test sprawdzający

  • Przerwa na posiłek (30 min)

  • SEO i pozycjonowanie

  • Narzędzia w SEO

  • Słowa kluczowe

  • Architektura stron

  • Benchmarking

  • Przerwa na posiłek (30 min)

  • Linkbuilding

  • Wizytówka Google

  • Social Media i Google Ads

  • Test sprawdzający

  • Przerwa na kawę (15 min)

  • Konsultacje indywidualne

  • Rozdanie certyfikatów

  • Zakończenie szkolenia

Po ukończeniu kursu będziesz:

  • Wiedzieć, jak odpowiedzialnie zarządzać treściami i danymi swojej marki

  • Rozpoznawać dobre praktyki wizualne i funkcjonalne na stronie internetowej

  • Rozumieć zasady SEO i znać narzędzia do zwiększania widoczności w Google

  • Potrafić kontrolować działania marketingowe i analizować ich skuteczność

  • Zwiększyć profesjonalizm i bezpieczeństwo działań promocyjnych

Dokumenty, które otrzymasz:

  • Dyplom ukończenia kursu 
  • Certyfikaty uzgodnione z instytucją finansującą.

Możliwość dofinansowania do 95%.

Objęte programem „Kurs za free!” – kliknij i sprawdź!!!

Szkolenie odpowiednie dla osób wieku 21+ 

Prowadzący

Janusz Hetmańczyk

Wysokiej klasy specjalista ochrony danych osobowych RODO, posiadający od wielu lat uprawnienia Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Prowadzi działalność doradczą, w tym konsultacje i wykłady dla dużych firm i instytucji. Jest na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami prawa. Ponieważ zasady RODO odnoszą się do wielu aspektów działalności, dlatego też skutecznie audytuje regulaminy sklepów, polityki prywatności czy inne dokumenty, odnoszące się do ochrony danych osobowych.

karolina maj

UX/UI & CX Specialist, UX Analyst, Team Leader z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu skutecznych rozwiązań cyfrowych. Z wykształcenia socjolożka i antropolożka, specjalizuje się w analizie zachowań klientów oraz tworzeniu skutecznej strategii dla widoczności marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia z obszaru UX, CX, marketingu i strategii komunikacji, wspierając firmy w budowaniu widocznych, spójnych marek oraz rozwoju zespołów projektowych. Współzałożycielka IT-IFG oraz społeczności UX Bielsko-Biała. Jej szkolenia łączą praktykę z wiedzą i zrozumieniem realnych potrzeb klienta.

Wojciech Walczak

Project & Marketing Manager, specjalista SEO oraz Google Ads z wieloletnim doświadczeniem w planowaniu i wdrażaniu skutecznych kampanii online. Na co dzień wspiera firmy w optymalizacji widoczności w internecie, zarządzaniu projektami marketingowymi i budowaniu strategii digitalowych. Prowadzi szkolenia z zakresu e-marketingu, Google Ads, SEO oraz zarządzania projektami – przekładając techniczne zagadnienia na praktyczne działania. Współtwórca IT-IFG, mentor i lider wielu projektów biznesowych, który z pasją łączy analitykę, strategię i skuteczną komunikację.