Cena
1100 zł/os
Czas trwania:
7 h
Tryb nauczania:
Stacjonarny
Najbliższy termin:
zapytaj o wolny termin
Jak klienci mają znaleźć Twoją firmę, jeśli jej nie widać? Naucz się świadomie zarządzać obecnością marki na rynku w tym internetowym. Zadbaj o spójność, bezpieczeństwo, widoczność w Google i skuteczność komunikacji online. Kontroluj działania marketingowe innych. Poznaj znaczenie wyrażeń marketingowych takich jak likbuilding, SEO, pozycjonowanie, customer journey, UX/UI, i wielu innych.
Cel kursu:
Celem kursu „Zarządzanie widocznością marki” jest podniesienie świadomości właścicieli firm w zakresie kierunkowania i kontrolowania działań marketingowych. Uczestnicy nauczą się, jak zarządzać swoją marką w środowisku cyfrowym, jak chronić treści i dane, a także jak mierzyć efektywność podejmowanych działań.
Dla kogo jest przeznaczony:
Dla właścicieli małych i średnich firm
Dla osób odpowiedzialnych za marketing i komunikację marki
Dla przedsiębiorców chcących zrozumieć mechanizmy widoczności w internecie
Dla wszystkich, którzy chcą zadbać o profesjonalny i bezpieczny wizerunek swojej firmy
Program
Ochrona danych osobowych
Odpowiedzialność za treści
Zasady promocji i konkursów z praktyki
Test sprawdzający
Przerwa na kawę (15 min)
Aspekty wizualne stron w UX/UI, psychologia kolorów
Elementy obowiązkowe
WCAG – dostępność cyfrowa
Dobre praktyki
Test sprawdzający
Przerwa na posiłek (30 min)
SEO i pozycjonowanie
Narzędzia w SEO
Słowa kluczowe
Architektura stron
Benchmarking
Przerwa na posiłek (30 min)
Linkbuilding
Wizytówka Google
Social Media i Google Ads
Test sprawdzający
Przerwa na kawę (15 min)
Konsultacje indywidualne
Rozdanie certyfikatów
Zakończenie szkolenia
Po ukończeniu kursu będziesz:
Wiedzieć, jak odpowiedzialnie zarządzać treściami i danymi swojej marki
Rozpoznawać dobre praktyki wizualne i funkcjonalne na stronie internetowej
Rozumieć zasady SEO i znać narzędzia do zwiększania widoczności w Google
Potrafić kontrolować działania marketingowe i analizować ich skuteczność
Zwiększyć profesjonalizm i bezpieczeństwo działań promocyjnych
Dokumenty, które otrzymasz:
Certyfikaty uzgodnione z instytucją finansującą.
Możliwość dofinansowania do 95%.
Objęte programem „Kurs za free!” – kliknij i sprawdź!!!
Szkolenie odpowiednie dla osób wieku 21+
Prowadzący
Wysokiej klasy specjalista ochrony danych osobowych RODO, posiadający od wielu lat uprawnienia Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Prowadzi działalność doradczą, w tym konsultacje i wykłady dla dużych firm i instytucji. Jest na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami prawa. Ponieważ zasady RODO odnoszą się do wielu aspektów działalności, dlatego też skutecznie audytuje regulaminy sklepów, polityki prywatności czy inne dokumenty, odnoszące się do ochrony danych osobowych.
UX/UI & CX Specialist, UX Analyst, Team Leader z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu skutecznych rozwiązań cyfrowych. Z wykształcenia socjolożka i antropolożka, specjalizuje się w analizie zachowań klientów oraz tworzeniu skutecznej strategii dla widoczności marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia z obszaru UX, CX, marketingu i strategii komunikacji, wspierając firmy w budowaniu widocznych, spójnych marek oraz rozwoju zespołów projektowych. Współzałożycielka IT-IFG oraz społeczności UX Bielsko-Biała. Jej szkolenia łączą praktykę z wiedzą i zrozumieniem realnych potrzeb klienta.
Project & Marketing Manager, specjalista SEO oraz Google Ads z wieloletnim doświadczeniem w planowaniu i wdrażaniu skutecznych kampanii online. Na co dzień wspiera firmy w optymalizacji widoczności w internecie, zarządzaniu projektami marketingowymi i budowaniu strategii digitalowych. Prowadzi szkolenia z zakresu e-marketingu, Google Ads, SEO oraz zarządzania projektami – przekładając techniczne zagadnienia na praktyczne działania. Współtwórca IT-IFG, mentor i lider wielu projektów biznesowych, który z pasją łączy analitykę, strategię i skuteczną komunikację.
© 2024 Independent Freelancers Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.